czwartek, 30 grudnia 2010

Od Justyny ;d

Cześć ; *
Jak mówiłam tak robię . Dziś byłam na sesjii niestety krótkiej ale mam dziś kolędę i musiałam przyjść do domu : < Chciałam trochę zdjęć krajobrazu ale czasu zbrakło, dlatego za zgodą mojej koleżanki wstawiam jej zdjęcie które jej robiłam.  ;p


Jeśli ktoś chciałby abym mu przerobiła zdjęcie to pisać na numer gadu gadu 1981461. 
Posługuję się takimi programami jak Photoshop, Picassa, Photo Editor.
Moja oferta :
- usuwanie pryszczy, wygładzanie twarzy,wybielanie zębów
- zmiana zdjęć na czarno białe, możliwość zmiany np tylko jednego elementu zdjęcia na czarno biały bądź pozostawienie jednego elementu w kolorze a reszta czarno biała
- zmiana koloru oczu
- wstawianie postaci w inne tło
- dodawanie napisów
i inne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz